Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Do Your Parents Know You Write?

Discussion in 'Toys forum' started by EvokeOne, May 13, 2004.

Share This Page

  1. fifteenthpeak

    fifteenthpeak Member

    • Messages: 10
    • Likes Received: 0
    Nah, parents don't know. Ordered 100 NY fatties and my mom is the one who recieved it. I just told her it was for a project, and so she was like "Ok".

    They have no idea and I don't intend to hint them in. I have like 3 markers and 10 cans of paint lying around all over. Dad owns a contracting company so its easy to get paint from him, get loads of rustos and krylon.
     
  2. The_NaMEz_BaNKz

    The_NaMEz_BaNKz Elite Member

    • Messages: 945
    • Likes Received: 0
    ya they know..it was the biggest mistake telling them..becuz im all city where i come from..

    i was in the paper..
    and the YMCA's have little meets with kids about crimes ect vandalism and they show my tags and some other one TASEONE..and talk about how bad it is..my school found out cuz i tagged ina book..

    its a big CLusterfuck
     
  3. Dying to live

    Dying to live Senior Member

    • Messages: 438
    • Likes Received: 0
    happened to me twice... ;(
    thats why you dont see me posting illagals unless there really chill
     
  4. tamorin

    tamorin Member

    • Messages: 22
    • Likes Received: 0
  5. kroc_oner

    kroc_oner Elite Member

    • Messages: 622
    • Likes Received: 0
    lol my mom knows i do it right infront of her sometimes my older sis takes me to the graffiti shop she thinks i dont do it illegalythough (hahahaha)and they both buy me spray got about 20 cans white junobo ink and a oink 2 mops lol ya
     
  6. umop 3pisdn

    umop 3pisdn Senior Member

    • Messages: 269
    • Likes Received: 0
    Ended up in the hospital after breaking my arm falling from a rooftop. My brother was there so when i went away in the ambulance, he called and was like "he fell out a tree" then they found the paint in his car.They HAVE to know i started back up shit.
     
  7. Amore

    Amore Member

    • Messages: 36
    • Likes Received: 0
    I think my parents know. My dad looks at my sketch book all the time and one time he said "you should paint this on a train like your friends" and i was like uhhhhh k. Their pretty cool about it, they support my drawing at least, and I think Im just going to tell them I write soon. Might as well.
     
  8. letsg0skate

    letsg0skate Senior Member

    • Messages: 484
    • Likes Received: 0
    my mom always says "I like the art part of it but I hate those plain tags everywhere" and I usually don't argue, but I disagree obviously. I think tags are the best part of graff. Knowing where someones been, when, see if they got a new style or whatever idk I just like it and I think it looks better then just a bunch of poles and boxes ;]
     
  9. wafflecakee

    wafflecakee Elite Member

    • Messages: 604
    • Likes Received: 1
    i was mixing up some paint for my mop tonight and my dad came downstairs and asked me what i was doing. I just said "its election season" and he laughed and walked away.
     
  10. harry

    harry Senior Member

    • Messages: 485
    • Likes Received: 3
    lol my mum knows but makes me think she doesent every time i bring it up shes like you better not be doing it illegally and im just like are you seriouse you have taken me to graff shops you let me use your credit card to buy inks and markers i come home with big amounts of cans and you dont see them after i unpack them from my bag and then a new peice pops up some where do u realllllyyyy think i dont write?
     
  11. JamesyBub

    JamesyBub Member

    • Messages: 36
    • Likes Received: 0
    lol if i ever get into arguments with my mum about money she always goes.."coz u spend it all on bloody spray paint and graffiti"i think she noes i do it but doesnt say anything..
     
  12. NaskEOB

    NaskEOB Member

    • Messages: 6
    • Likes Received: 0
    im prettys ure my mom knows but i think she pretends she doesnt
     
  13. Slic89

    Slic89 Member

    • Messages: 17
    • Likes Received: 0
    ma motha(lol) thinks graffiti breaks the "harmony" of the urban environment. Well i think that's the whole purpose of graff, to make a boldass statement. aniways, my parents knows i graf, but doesnt think that i actually do it on walls. o n i was watching Style Wars the other night on youtube n my mom came in n she started giving me shit n told me that ppl in the movie seemed crazy n ediotic. Ugh, just let me watch the damn movie!!
     
  14. regos

    regos Senior Member

    • Messages: 54
    • Likes Received: 0
    yeah they know
     
  15. Flash_One

    Flash_One Elite Member

    • Messages: 891
    • Likes Received: 8
    yeah they do, but they dont really care as long as i dont get it all over the fuckin house
     
  16. There is a deeper meaning

    There is a deeper meaning Member

    • Messages: 9
    • Likes Received: 0
    yea y mom knos except the part about writing on walls...
     
  17. thats me

    thats me Senior Member

    • Messages: 195
    • Likes Received: 0
    yeah but they dont give a shit
     
  18. xDesTx

    xDesTx Senior Member

    • Messages: 114
    • Likes Received: 0
    Im in the same boat as this guy, they knew i did it illegally at one point, then i got caught, now im going back behind their back...
     
  19. scep

    scep Member

    • Messages: 8
    • Likes Received: 0
    i think my mom knows but she hasnt said anything so i dont care, and my dad has no clue that i bomb. ha.
    my dad would go crazy if he found out tho haha
     
  20. Auspicious

    Auspicious Senior Member

    • Messages: 99
    • Likes Received: 0
    No one in my fam knows i do this. They'd prolly be devastated.