Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Markers

Discussion in 'Tools and tips' started by imported_newz12, May 2, 2004.

Share This Page

  1. MarOne...

    MarOne... Elite Member

    • Messages: 826
    • Likes Received: 0
    Haha, thats the oink mini mop! Wow, and they charge $5 for em over at oink.
     
  2. Darkeist

    Darkeist Elite Member

    • Messages: 691
    • Likes Received: 1
    the mini mop is smaller i think, and has a different nib i beleive. but i could be wrong
     
  3. mosezone

    mosezone Senior Member

    • Messages: 370
    • Likes Received: 0
    i always use either window writers or stampendous. actually, all i've been using lately are stampendous.
     
  4. Darkeist

    Darkeist Elite Member

    • Messages: 691
    • Likes Received: 1
    Anyone know anything about the K-70 krink markers? they look pretty okay. but i dunno never used a marker of theres
     
  5. peacebomb

    peacebomb Senior Member

    • Messages: 426
    • Likes Received: 1
    Ive been using an envelope moistener. Works pretty good and its really small.
     
  6. SAID

    SAID Moderator

    • Messages: 3,974
    • Likes Received: 0
    i got an order comming in from oink.
    ill let you know as soon as i use em.
    EDIT:
    ahaha just realized im not getting any k-70's..
     
  7. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 8
    darkiest-waste of money the blue and red ones fade and the other ones are just paint,if you want a marker like that get some uni paints....great markers
    edit*just realised you were talking about the thin tip kr marker,those are just fine point black mighty marker paint markers.....waste o' cash you can get a box for the price of about 2 or 3 of the krink ones....fuck jeah
     
    Last edited: Mar 19, 2008
  8. The_NaMEz_BaNKz

    The_NaMEz_BaNKz Elite Member

    • Messages: 945
    • Likes Received: 0
    and blue was suppose to be .." BLEED THRU BLUE "
     
  9. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 8
    yeah but they barely bleed through and fade fast as fuck....
     
  10. MUSEone

    MUSEone Elite Member

    • Messages: 1,725
    • Likes Received: 0
  11. The_NaMEz_BaNKz

    The_NaMEz_BaNKz Elite Member

    • Messages: 945
    • Likes Received: 0
    shitty markers..shitty camera...
     
  12. MUSEone

    MUSEone Elite Member

    • Messages: 1,725
    • Likes Received: 0
    Sexy markers, camera phone ;)
     
  13. The_NaMEz_BaNKz

    The_NaMEz_BaNKz Elite Member

    • Messages: 945
    • Likes Received: 0
    ohh shit its muse i didnt know ahaha...wuttup man ..lol i thought some fuckin toy was posting that i didnt even look at the name LMFAO !
     
  14. MUSEone

    MUSEone Elite Member

    • Messages: 1,725
    • Likes Received: 0
  15. Steel!

    Steel! Elite Member

    • Messages: 571
    • Likes Received: 0
    ...

    anywho.. whats the difference between reg krink blue and bleed thru blue? is one paint and the other ink or what?
     
  16. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 8
    there is no reg. blue krink only bleed through blue(which is just dye based ink) your think of the red and purple which there are a red/purple paint mop and a red/purple bleed through ink mop......word
     
  17. ohgawdxcarcrash

    ohgawdxcarcrash Elite Member

    • Messages: 708
    • Likes Received: 0
    he answered it ^
     
    Last edited: Mar 19, 2008
  18. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 8
    better fucking believe it ;)
     
  19. Steel!

    Steel! Elite Member

    • Messages: 571
    • Likes Received: 0
    oh i do haha. thanks
     
  20. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 8
    palabra.


    so anyone got some cheap sites for marsh fountainbrushes that arent ebay?