Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Old Fucks

Discussion in 'General Discussion' started by ape2, Oct 28, 2005.

Share This Page

  1. Havoc411

    Havoc411 Elite Member

    • Messages: 6,266
    • Likes Received: 1
    hahaha


    fuck, double dragon was the shit, the cartoon, movie, and video game series


    and streets of rage, ohly shit, side scroller gold




    shit! remember that stupid ass show Street Sharks?
    aphotos1.blogger.com_blogger_342_1275_320_Ssharks.jpg

    and fuckin thunder cats man, i remember the episode when lion-o had to go on some fucked up quest to get like a sword or some shit and like, there was a fucked up huge spider, and none of the other thunder cats could help him.
     
  2. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    havok i know your not 20+ but hit up old fucks crew in your signiture bitch!
     
  3. Puffer

    Puffer Senior Member

    • Messages: 422
    • Likes Received: 0
    Thunder cats? isnt it thunder birds
     
  4. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    no its thunder cats......isnt thunder bird a car?
     
  5. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    i was bored today so i started the "disguise series"

    i give you...............

    View attachment 170804

    Mr Ape as.........The News Reporter!
     
  6. Havoc411

    Havoc411 Elite Member

    • Messages: 6,266
    • Likes Received: 1
    nah, thunder birds was a fucked up show with puppets in space. that shit is OLD.
     
  7. Tony

    Tony Elite Member

    • Messages: 7,335
    • Likes Received: 42
  8. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    right on for changing the age limit tony!
     
  9. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    damn this threads on fire!
     
  10. Dr. Coffee

    Dr. Coffee Elite Member

    • Messages: 762
    • Likes Received: 0
  11. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
  12. Havoc411

    Havoc411 Elite Member

    • Messages: 6,266
    • Likes Received: 1
  13. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    actually the disguise series just died because i ran out of ideas for today.....who knows though maybe youll see mr ape as...................the milk man?
     
  14. Dr. Coffee

    Dr. Coffee Elite Member

    • Messages: 762
    • Likes Received: 0
    fire man?
    dog catcher?
    porn star?

    come on dude its only as limited as your imagination
     
  15. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    i was thinking maybe as.........charlie chaplin? haha that would actually be kind of tight..........anyone down for the "disguise series" may add your drawings too....
     
  16. Msfyt

    Msfyt Elite Member

    • Messages: 5,203
    • Likes Received: 23
    amen to that
    i think i was about 15-16 when he died

    that reminds me last days the movie sucked ass so badly
     
  17. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    yo msfyt wanna be down with the OLD FUCKS? put it in your signiture if your down
     
  18. Havoc411

    Havoc411 Elite Member

    • Messages: 6,266
    • Likes Received: 1
    i remember my sister made a huge ruckus when tupac died, that and i remember my dad saying "2-pack"
     
  19. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    i rocked "RIP BIGGIE" on my skate board when he died
     
  20. ape2

    ape2 Senior Member

    • Messages: 265
    • Likes Received: 0
    wow did matteo get scared away?

    haha what a bitch