Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Post Your Room.

Discussion in 'General Discussion' started by Shyd..., Feb 10, 2005.

Share This Page

  1. EsKoNeR!!

    EsKoNeR!! Elite Member

    • Messages: 1,190
    • Likes Received: 1
    derrrrrr.
    haha but yeah, i am pretty lazy too, and my shit is a mess. BUT. its one of those messes, where its pretty much only clothes. and as soon as you pick them u p, everything looks perfect. dust and shit gets to me like nothing else. just ocd shit.
    if theres dust. or if my sheets are pulled tight enough. or if my desk or cabinets arent a certain color. crazy shit like taht.
     
  2. Live4TheWall

    Live4TheWall Elite Member

    • Messages: 913
    • Likes Received: 2
    hahaha Yeah I dunno, I havnt gotten around to bringing the vacuum up here..... and Im afraid to use anything else cause Im allergic to dust lol, wiping off my monitor screen makes me sneeze for like 10 minutes straight, watery eyes, itchy face, the whole 9yards.


    Vegi likes alliterations.
     
  3. CIFILONE

    CIFILONE Senior Member

    • Messages: 496
    • Likes Received: 0
    so was gay.
     
  4. FaultO

    FaultO Elite Member

    • Messages: 1,965
    • Likes Received: 4
    how long did it take you to fill that jar of semen on your shelf there?

    i also like how your computer is showing meekus' room at the time you took these flicks.
     
  5. dotone

    dotone Elite Member

    • Messages: 1,696
    • Likes Received: 0
    pokemon snap!goldeneye! super smash bros!




    fault!!!
     
  6. Live4TheWall

    Live4TheWall Elite Member

    • Messages: 913
    • Likes Received: 2
    how long did it take you to fill that jar of semen on your shelf there?

    i also like how your computer is showing meekus' room at the time you took these flicks. [/b][/quote]
    Actually my semen is more clear than that. Thats my bottle of Bruce Lee semen. I rub it on my swords when I prepare for battle.







    I have it cleverly disguised as a vanilla candle :)
     
  7. JETc17

    JETc17 Elite Member

    • Messages: 1,356
    • Likes Received: 0
    pokemon snap i where its at.
    dont forget to take in your memory card to blockbuster to get your pokemon printed :)
    ill post my room later
     
  8. Live4TheWall

    Live4TheWall Elite Member

    • Messages: 913
    • Likes Received: 2
    And Yeah Dot, Super Smash Is The Best.



    Falcon Punch Anyone ?
     
  9. sheistbugzNY

    sheistbugzNY Senior Member

    • Messages: 85
    • Likes Received: 0
  10. graffistheshit

    graffistheshit Senior Member

    • Messages: 379
    • Likes Received: 1
    liveforthewall your room looks like a 13 year olds.
     
  11. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 0
  12. syrup2

    syrup2 Elite Member

    • Messages: 850
    • Likes Received: 0
  13. MoLD

    MoLD Senior Member

    • Messages: 79
    • Likes Received: 0
    theres at least like 2000 dollars in electronics in just that first pic
    that comp must be around 1000
    360 around 400
    that screen must be like 500
    those 2 lamps
    an alarm clock!
    omg this cat is BALLIN!
    i should be on the price is right! :rolleyes:
     
  14. sheistbugzNY

    sheistbugzNY Senior Member

    • Messages: 85
    • Likes Received: 0
    computer 700 tv 545 360 400 lamps and alarm all of ebay. its mad easy to make money u jus otta know how
     
  15. graffistheshit

    graffistheshit Senior Member

    • Messages: 379
    • Likes Received: 1
    do your parents make the money or are you moved out?

    most kids on here are still pre teens so excuse me if im mistaken.
     
  16. Kayone707

    Kayone707 Moderator

    • Messages: 10,014
    • Likes Received: 37
  17. T R E O

    T R E O Elite Member

    • Messages: 1,222
    • Likes Received: 0
    at least you have a 360 to play.I dont.All I have is a psp and a shelf of school books.and a computer and tv.but hey,I sleep in the living room
     
  18. EGO31

    EGO31 Elite Member

    • Messages: 735
    • Likes Received: 0
    you cats have mad rooms! i have a drumkit and a computer thats about it........ my room is like 3 paces long by 2 paces wide
     
  19. RFI. SPit

    RFI. SPit Moderator

    • Messages: 2,458
    • Likes Received: 14
    :lol: "Faaaalcon puuunch!"


    Great game. I still have my 64 with all the classics
     
  20. Klone

    Klone Senior Member

    • Messages: 229
    • Likes Received: 0