Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Tie One From Sf Rip

Discussion in 'Tools and tips' started by doc1, Nov 8, 2005.

Share This Page

  1. alexhate

    alexhate Senior Member

    • Messages: 399
    • Likes Received: 2
    mq is still alive, and has not improved,

    its not that tie couldnt piece he didnt want to,"fuck your rainbows"

    i didnt know him and i live in the same city, but nothing is more played out than kids trying to give props cuz they watched infamy or piece by piece,


    style or not he put in more work than all of you kids combined will ever do. so maybe you dont need to talk about some one you wouldnt have hear of without youtube.
     
  2. nero112

    nero112 Elite Member

    • Messages: 2,437
    • Likes Received: 5
    i heard bout him from a mate who was in sf .. so :p lol nah but yeah thats true
     
  3. Kayone707

    Kayone707 Moderator

    • Messages: 10,014
    • Likes Received: 37
    hammmer time / nero. both of you shut ya yappin or the ban hammer will commence
     
  4. atlok7

    atlok7 Elite Member

    • Messages: 1,660
    • Likes Received: 0
    rest in peace my little asian friend who i never knew. your were truly ill.
     
  5. nero112

    nero112 Elite Member

    • Messages: 2,437
    • Likes Received: 5
    your gnna ban someone cos theyr talkin bout a writer n discussin how good he could have been yeah it was kinda beef but we sorted it out now so need for bannin anyone anyway pics n article http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/e/a/1998/04/29/EDITORIAL1881.dtl
    n a myspace made for him by someone who new him i guess
    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=353083700
     
    Last edited: Jun 28, 2008
  6. pixy

    pixy Member

    • Messages: 31
    • Likes Received: 0
    atlok, your ill.
    lol
     
  7. session-one

    session-one Senior Member

    • Messages: 127
    • Likes Received: 0
    the sickest part is that after today 10 years later i still see his stuff up
    no as much as before but still
    he also wrote "seo" for a while some of those throwies are still around

    plus every in sf should know that a bunch of us still throw stickers up of his shit
    i had a bunch of em a while ago
    anyways hit up anubis on haight for the good ones
    RIP king tie
    your name still lives
     
  8. whocares!?!?!

    whocares!?!?! Senior Member

    • Messages: 284
    • Likes Received: 0
    are the stickers that people still put up ones that tie made? NORM flashes one to the camera on his video from 7th letter
     
  9. session-one

    session-one Senior Member

    • Messages: 127
    • Likes Received: 0
    nah therre like the outline of his throwie in black over a warning sticker
    View attachment 383956
    sorry bout it bein sideways and all
     
  10. hatchifatchi

    hatchifatchi Member

    • Messages: 15
    • Likes Received: 0
  11. markingz.

    markingz. Banned

    • Messages: 908
    • Likes Received: 1
    I want to just say RIP Tie, I remember driving through I think china town once in San Fransisco a long time ago and seeing a huge TIE straight letter that was like a block long and filled in black and white, I remember just saying to myself DAMN, THATS SICK. A truly amazing bomber. Thats the kind of influential shit he did. It was also on the side of a busy intersection. Crazy
     
  12. zennegen

    zennegen Banned

    • Messages: 1,750
    • Likes Received: 0
    i heard about this guy, he got shot on a roof by the owner of the building, by like a .357 magnum, i think. something like that. RIP.
     
  13. markingz.

    markingz. Banned

    • Messages: 908
    • Likes Received: 1
    yeah, he was murdered by a property owner of a building he was about to paint and the guy shot him
     
  14. 1 Love

    1 Love Senior Member

    • Messages: 106
    • Likes Received: 0
    RIP TIE ONE...sf hasnt been the same since :( we miss u man
     
  15. rone

    rone Senior Member

    • Messages: 67
    • Likes Received: 0
  16. flask1995

    flask1995 Senior Member

    • Messages: 193
    • Likes Received: 0
    RIP Tie, i just researched him and hes philippino to. and im philippino too. from my point of view i haven't seen a few philippino writer's that are alive. some dead.
     
    Last edited: Feb 20, 2010
  17. n8galicia

    n8galicia Senior Member

    • Messages: 256
    • Likes Received: 0
    tie went all country. from the bay to ny
     
  18. gotemlikedat

    gotemlikedat Member

    • Messages: 17
    • Likes Received: 0
  19. Phillip McDougall

    Phillip McDougall Elite Member

    • Messages: 1,027
    • Likes Received: 1
    That wasn't him. It was dedicated to him.
     
  20. gotemlikedat

    gotemlikedat Member

    • Messages: 17
    • Likes Received: 0
    oh. props to the person who did it then lol.