Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Writer?/Tagger?/King?

Discussion in 'General Discussion' started by Msfyt, Sep 1, 2005.

Share This Page

?

Which best describesyour role in graffiti

  1. Paperboy/girl - Sketches only

    3.2%
  2. Tagger - Tagging only

    9.2%
  3. Scared - Wants to paint or has tried once

    4.4%
  4. Beginnier - "Toy"

    24.1%
  5. Advanced - "Writer"

    19.1%
  6. All City - "King"

    4.4%
  7. Old School - No longer painting

    0.5%
  8. Legal Egale - Legal walls only

    0.5%
  9. Freight Whore - Trains

    1.8%
  10. Canvases Only - "Sell Out"

    0.2%
  11. Taking time off - Usually due to legal actions

    4.1%
  12. Admirer - Graffiti "hoe"

    1.4%
  13. Bomber - Throwups etc

    27.1%
  1. Olick

    Olick Elite Member

    • Messages: 1,473
    • Likes Received: 1
    this just proves how many writers surf the web....
     
  2. AnteUp

    AnteUp Elite Member

    • Messages: 1,484
    • Likes Received: 0
    lmao... these people who think they're advanced...

    ALL FUCKING CITY BABY!!!111 ANTE UP BITCHES IM ALL CITTTTTYYY...NEVERMIND...ALL AMERICAAAA BITCCCHHHHH.... jk...im toy lol
     
  3. MarOne...

    MarOne... Elite Member

    • Messages: 826
    • Likes Received: 0
  4. MontanaPainter

    MontanaPainter Elite Member

    • Messages: 2,136
    • Likes Received: 2
    you can tell MarOne... is a king cuz his sig is cool.
     
  5. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 5
    ive beenkillin the 2 and 5 line for a long time man. goin on 30 years... and i hit the streets to. from cali to florida.
    true king. hard to believe just cuz im sayin it on the internet.
     
  6. acereborn

    acereborn Elite Member

    • Messages: 1,271
    • Likes Received: 0
    your right, it is hard to beleive that..

    but your cool + old, so its clearly true.
     
  7. STR-WHO

    STR-WHO Guest

    canvases don't make you a sell out, if someone can make money of doing some crappy canvas, and use that money to support other writers the community or getting cronic, whats wrong with that, my first canvas sold for $150, and it was shit. I suggest everyone starts doing canvases, because rich kids will spend there money on anything thats the "trend"
     
  8. sik_bomber

    sik_bomber Senior Member

    • Messages: 373
    • Likes Received: 0
    i am a bomber/king. the town i live in has no graffiti, only this guy who writes BeeNie but with no style at al so im all city in my town but if i came to new york or somethin i would be sooooo toy
     
  9. Debok

    Debok Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    Imma a Tagger/Bomber and I been taggin bombing in other countries too and different city but i dont consider myself as a king
     
  10. calisk8er1620

    calisk8er1620 Member

    • Messages: 27
    • Likes Received: 0
    im a toy, and not ashamed of it.
     
  11. ENGULF

    ENGULF Senior Member

    • Messages: 117
    • Likes Received: 0
    i chose bomber cuz im not really advanced but im not really king and i like bombing so.....watevrs
     
  12. XskeletorX

    XskeletorX Senior Member

    • Messages: 236
    • Likes Received: 0
    I'M A TOY! :)
     
  13. Bah Humbug

    Bah Humbug Senior Member

    • Messages: 225
    • Likes Received: 0
    so far ive only sketched
     
  14. geneparmesan

    geneparmesan Senior Member

    • Messages: 318
    • Likes Received: 0
    i think whoever made this pole needs to learn how to spell.

    but psh, im totally toy dude. pen sketches all day bro!
     
  15. MessTonic

    MessTonic Senior Member

    • Messages: 489
    • Likes Received: 0
  16. EaseOne

    EaseOne Member

    • Messages: 35
    • Likes Received: 0
    i wish i was a king
     
  17. Ginasa

    Ginasa Member

    • Messages: 29
    • Likes Received: 0
    Tagger cuz i cant afford paint and to pussy to rack paint lol...damn u ace hardware!!!
     
  18. CorrereLaCitta

    CorrereLaCitta Senior Member

    • Messages: 142
    • Likes Received: 1
    You cant Rack Cans from any shop in Australia its all behind locked glass or in cages
     
  19. Methree

    Methree Member

    • Messages: 22
    • Likes Received: 0
  20. ESKiMO2

    ESKiMO2 Elite Member

    • Messages: 1,626
    • Likes Received: 0
    HAHAHA We have so many toys here!! I'm taking time off because I got caught once. I've been doing a lot of sketching and legal painting, though. I'll probably start again once I get out of my parents' house.